پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120058
سکه 13 هزار تومان ارزان شد
تاریخ انتشار : 1393/10/13 13:21:14
نمایش : 1209
رئيس اتحاديه طلا و جواهر با اشاره به کاهش 9 دلاري قيمت طلا در يکسال گذشته، از ارزان شدن 13 هزار توماني نرخ سکه در يک هفته گذشته خبرداد و پيش بيني کرد که حداقل تا سه روز آينده تغيير قيمت نداشته باشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد کشتي آراي درباره وضعيت قيمت طلا در بازارهاي جهاني با توجه به فرا رسيدن سال جديد ميلادي، گفت: سال گذشته دومين سالي بود که قيمت طلا تقريبا ثابت و حتي تا حدودي روندي نزولي داشت و افزايش قيمت در بازارهاي جهاني را تجربه نکرد.

رئيس اتحاديه طلا و جواهر با اشاره به اينکه در سال ۲۰۱۴ ميلادي به طور متوسط ارزش دلار ۱۴ درصد افزايش داشت که به دليل شرايط اقتصادي حاکم بر دنيا بود، افزود: قيمت جهاني نفت کاهش يافت و همين امر باعث افزايش ارزش دلار در بازارهاي جهاني شد. قيمت طلا هم در يکسال گذشته ۹ دلار کاهش داشته است.

وي درباره وضعيت بازار داخلي طلا و سکه عنوان کرد: در بازار داخلي هم همين وضعيت را شاهد بوديم و در عين حال نوساناتي وجود داشت، به غير از آن، قيمت ارز هم نوساناتي را تجربه کرد که به بازارهاي سکه و طلا منتقل شد و بر روي اين بازارها تاثيرگذاشت.

کشتي آراي با اشار به تعطيلي بازارهاي جهاني و ثبات قيمت طلا در بازار جهاني تا روز دوشنبه آتي، اظهارداشت: قيمت ها در يک هفته گذشته کاهشي بوده است به طوريکه قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادي با کاهش ۱۳ هزار توماني روبرو شد.

رئيس اتحاديه طلا و جواهر همچنين از کاهش دو هزار توماني قيمت طلاي داخلي در يک هفته گذشته خبر داد و پيش بيني کرد که قيمت ها در بازارهاي جهاني در همين سطح فعلي باقي بماند و به تبعيت آن در بازار داخلي هم حداقل براي سه روز آينده تغييرات چنداني را شاهد نباشيم.

وي، قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادي طرح قديم و جديد امروز شنبه در بازار را ۹۷۲ هزار تومان، نيم سکه را ۴۹۰ هزار تومان، ربع سکه را ۲۶۸ هزار تومان و گرمي را ۱۷۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قيمت هر مثقال طلا ۴۳۱ هزار تومان، قيمت هر گرم طلا ۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر اونس طلا در بازارهاي جهاني ۱۱۹۰ دلار است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html